tiistai 18. kesäkuuta 2013

Kuukausi takana !

ja ensinäkin pahoitteluni siitä että päivitykset tulee vähän jäljessä mutta viime viikolla oli muutakin stressin poikasta ilmasta joten skarppaan nyt ja jatkossa toivottavasti perjantaisin saisin päiviteltyä kuulumiset!

Viime viikko oli kaiken kaikkiaan yhtä kaaosta ja syötyä tuli vähän miten sattuun saati liikuttua kunnolla, perjantaina kaikki stressi huipentui siihen että nykyään ollaankin sitten rouvas ihmisiä ;)

Viikolla yritin syödä kuitenkin tasaisesti joka päivä ja hörpätä edes silloin tällöin smoothien tai pirtelön kaapin päältä, patukat jäi kyllä nauttimatta samoin kiisselit mutta korjataan se tällä viikolla taas, yhtenä iltana jaksoin käydä lenkillä illalla koiran kanssa muut illat menikin yömyöhään kukkuessa viimeisiä asioita hoidettaessa.

Perjantaina olikin ihan iloinen yllätys kun vaaka näytti kuitenkin miinusta edellisestä viikosta !!!
Oli viikon aikana kadonnut kuitenkin 1,5kg ! Wau :) Ei sen tahdin aina tarvitsekkaan mikään päätä huimaava olla ja kunhan paino vain tippuu niin minä olen tyytyväinen!

Ensimmäisen kuukauden aikana sain ahkeroitua itsestäni pois tasan 11kg rasvaa !! En voisi olla tämän tyytyväisempi hommaan mutta vielä on pitkä matka siihen mitä haluaisin olla ja mikä olisi minulle terveellisintä!

Viikonlopun olin sitten reissussa ja siellä tulikin syötyä vähän "epäterveellisemmin" ja juotua, kröhöm :D
Pakko oli su iltana kuitenkin käydä kiduttamassa itseään että montako kiloa mässäilyllä sain takaisin mutta paino olikin pysynyt samassa ! Jeeeeeee, en silti anna itselleni lupaa mässätä vaikka painoa ei tullutkaan vaan edelleen mennään sokeri ja rasva NO NO linjalla :D


tiistai 11. kesäkuuta 2013

Uusi viikko edessä

Joka ei alkanut ehkä ihan parhaissa merkeissä, eilinen pyöräily hieman viileässä ilta auringossa vähissä vaatteissa kostaantui aamulla kun räkää riittäisi armeijalle ja kurkussa asuu kaktus :p

Ei silti eilinen 13km pyörälenkki oli aivan ihana kun rauhakseen ajeltiin ja katseltiin maisemia, silti sain tuolla reissulla kulumaan 777kcal ja aikaa meni 55minsaa, ei paha ei :)
Tänään oli tarkoitus lähteä hissuksiin ajelemaan saaristokaupungia läpi mutta koska perjantaina on hyvin tärkeä päivä elämässä ja räkä ei ole suotavaa niin tyydytään sitten illalla tunnin lenkkiin koiran kanssa huppari päällä - pihalla tuulee niin että sukat pyörii jaloissa!

Viikonloppuna annoin itselleni luvan nauttia hyvästä ruuasta hyvässä seurassa - kiltisti jätin perunat kuitenkin syömättä ja keskityin salaattiin ja lihapitoisempaan tarjoiluun, sunnuntaina herkuttelin palalla mansikka-raparperi piirakkaa :)

Eilen jatkettiin taas kuitenkin pussiruoka mallilla ja maistoinkin ensimmäistä kertaa EasyDietin vadelmakiisseliä ja tykkäsin, hyvä ja reipas aamupala !

Illalla piti kaivaa myös mun vanhat 2,5kg puntit kaapista - jos vähän kokeilisi tehdä jonkun sortin lihastreeniä käsille varsinkin kun monen vuoden takaisen pyöräonnettomuuden seurauksena toisen käden puristusvoima ja pito on heikompaa kuin toisen - hitaasti nostelisi muutamia kertoja päivässä ja katsoo kuinka se lähtee etenemään!