ja ensinäkin pahoitteluni siitä että päivitykset tulee vähän jäljessä mutta viime viikolla oli muutakin stressin poikasta ilmasta joten skarppaan nyt ja jatkossa toivottavasti perjantaisin saisin päiviteltyä kuulumiset!
Viime viikko oli kaiken kaikkiaan yhtä kaaosta ja syötyä tuli vähän miten sattuun saati liikuttua kunnolla, perjantaina kaikki stressi huipentui siihen että nykyään ollaankin sitten rouvas ihmisiä ;)
Viikolla yritin syödä kuitenkin tasaisesti joka päivä ja hörpätä edes silloin tällöin smoothien tai pirtelön kaapin päältä, patukat jäi kyllä nauttimatta samoin kiisselit mutta korjataan se tällä viikolla taas, yhtenä iltana jaksoin käydä lenkillä illalla koiran kanssa muut illat menikin yömyöhään kukkuessa viimeisiä asioita hoidettaessa.
Perjantaina olikin ihan iloinen yllätys kun vaaka näytti kuitenkin miinusta edellisestä viikosta !!!
Oli viikon aikana kadonnut kuitenkin 1,5kg ! Wau :) Ei sen tahdin aina tarvitsekkaan mikään päätä huimaava olla ja kunhan paino vain tippuu niin minä olen tyytyväinen!
Ensimmäisen kuukauden aikana sain ahkeroitua itsestäni pois tasan 11kg rasvaa !! En voisi olla tämän tyytyväisempi hommaan mutta vielä on pitkä matka siihen mitä haluaisin olla ja mikä olisi minulle terveellisintä!
Viikonlopun olin sitten reissussa ja siellä tulikin syötyä vähän "epäterveellisemmin" ja juotua, kröhöm :D
Pakko oli su iltana kuitenkin käydä kiduttamassa itseään että montako kiloa mässäilyllä sain takaisin mutta paino olikin pysynyt samassa ! Jeeeeeee, en silti anna itselleni lupaa mässätä vaikka painoa ei tullutkaan vaan edelleen mennään sokeri ja rasva NO NO linjalla :D

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti