Joka ei alkanut ehkä ihan parhaissa merkeissä, eilinen pyöräily hieman viileässä ilta auringossa vähissä vaatteissa kostaantui aamulla kun räkää riittäisi armeijalle ja kurkussa asuu kaktus :p
Ei silti eilinen 13km pyörälenkki oli aivan ihana kun rauhakseen ajeltiin ja katseltiin maisemia, silti sain tuolla reissulla kulumaan 777kcal ja aikaa meni 55minsaa, ei paha ei :)
Tänään oli tarkoitus lähteä hissuksiin ajelemaan saaristokaupungia läpi mutta koska perjantaina on hyvin tärkeä päivä elämässä ja räkä ei ole suotavaa niin tyydytään sitten illalla tunnin lenkkiin koiran kanssa huppari päällä - pihalla tuulee niin että sukat pyörii jaloissa!
Viikonloppuna annoin itselleni luvan nauttia hyvästä ruuasta hyvässä seurassa - kiltisti jätin perunat kuitenkin syömättä ja keskityin salaattiin ja lihapitoisempaan tarjoiluun, sunnuntaina herkuttelin palalla mansikka-raparperi piirakkaa :)
Eilen jatkettiin taas kuitenkin pussiruoka mallilla ja maistoinkin ensimmäistä kertaa EasyDietin vadelmakiisseliä ja tykkäsin, hyvä ja reipas aamupala !
Illalla piti kaivaa myös mun vanhat 2,5kg puntit kaapista - jos vähän kokeilisi tehdä jonkun sortin lihastreeniä käsille varsinkin kun monen vuoden takaisen pyöräonnettomuuden seurauksena toisen käden puristusvoima ja pito on heikompaa kuin toisen - hitaasti nostelisi muutamia kertoja päivässä ja katsoo kuinka se lähtee etenemään!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti