Kolmannella viikolla diabetes lääkityksen vuoksi ruokaremontti jäi hieman taka-alalle, annostusta nostettiin ja se tuntui vatsassa vatsan puruina, niinpä en uskaltanut huonontaa oloa ennestään ja päätin syödä mitä kaupasta saa - kasviksia, vihanneksi, salaattia ja kanaa tai 9,5% jauhelihaa :)
Jätin kaiken vaalean jauhomössön pois, makaroonit, riisit, perunat, rasvat ja sokerit - siirryin vichyyn ja maitorahkaan! Jännäsin hieman mitähän puntari näyttää mutta samalla ajattelin että aivan sama, nyt täytyy ensin saada lääkitys kuntoon ja toimimaan ja sitten jatketaan urakkaa!
Viikolla aloitettiin pyöräily ja latasinkin kännyyn ohjelman joka laskee mulle kilometrit, ajat, kalorit ja kaikki ja viikolla onkin vedetty vajaan 10km pyörälenkkejä ja 4km kävelylenkkejä, tunti päivässä on ollut tavoite ja hyvin on jaksettu vaikka loppumatkasta aina meinaa itku tulla kun kunto ei vielä ole priima!
Viikolla tehtiin monta hyvää salaattia ja kaupassakin vaistomaisesti käsi etsi sen kaikista vähärasvaisimman tuotteen ja jos ei alle 5% tuotetta löytynyt jätin suosiolla ottamatta - jotenkin ei edes kaipaa mitään rasvaista mättöä itseensä kun on vihdoinkin saanut kiinni hieman terveellisemmästä elämästä :)
Jännityneenä sitten tänä aamuna nousin puntarille silmät kiinni ja pyysin miestä kertomaan miltä näyttää .. iloisesti ilmoitti että nyt mennään jo alle 105kg !!! Tarkka miinus luku oli 2,5kg eli yhteensä 3vko:n aikana olen saanut pudotettua 9,5kg ja voin sanoa että olo on loistava !!!
Tästä on hyvä jatkaa, tänään myös tuli uusi tilaus joka toi patukoita, kiisseleitä, lisää pirtelöä ja smoothie juomia :)
Vielä 4,5kg ja se ois sit tasan 100kg taulussa, siinäpä pieni tavoite näin ensi alkuun!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti