perjantai 7. kesäkuuta 2013

Toinen viikko takana :)

Toinen viikko meni helpommin kuin ensimmäinen kun ruokatahtiin on jo tottunut - aamupalakaan ei tee vaikeaa enää ja aamupalaksi vedetty pirtelö onkin ihan jees koska lääkkeet täytyy aamulla ottaa ;)

Verensokereita on mittailtu ahkeraan, korkeimmillaan on oltu 10.3 arvossa ja nyt mennään siinä 6,5 - 8,3 välissä, aika tasaisesti ihme kyllä.

Tällä viikolla on myös alettu liikkumaan, koiran kanssa tunnin lenkkejä tai sauvakävelyä, kyllä omasta miehestä on suuri apu ollut kaiken kaikkiaan kun on joku joka patistaa ja kannustaa eteen päin ja menee täysin minun ehdoilla ja vauhdilla eikä yritäkkään saada hurjaa extreme liikkumista aikaan tässä läskissä :D

Töissä on hieman ihmetelty minun jauhoisia pussiruokiani mutta lopulta kannustettu jatkamaan ja tsempattu kovasti, on mulla aika ihana työpaikka!

Puntarilla käytiin taas viikon jälkeen ja jälleen oli melkein 4kg kadonnut, painon ollessa 107kg !!!!!! Tuntui todella hyvälle ja tuntuu edelleen !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti