Ensimmäinen viikko Nutrilettiä takana, verensokerit alkoi sen verran heittelehtiä että katsottiin parhaimmaksi edes kerran päivässä syödä annos salaattia ja esim. kanaa tai vähärasvaista jauhelihaa ja olokin alkoi kohentua kun sokerit eivät sahanneet niin pahasti ees takaisin.
Pussikeittojen kanssa on varsinainen opettelu ollut, hurjat epäluulot paskan makuisista ruuista vaihtui positiiviseen mielipiteeseen varsinkin kanakeiton suhteen - sehän maistuukin ihan kanalle :D
Yritin totutella ajatukseen että syön 5 ateriaa päivässä, aamulla pirtelöä, töissä keittoa, välipalaksi pirtelöä ja kotona oikea ruoka-annos sekä illalla mahdollisesti pirtelö, koskaan en tuohon 5 ruoka-annoksen tahtiin päässyt - vatsa ei vain vedä :D
Aamupalan syönti oli suurin opettelu kun normaalisti syön ensimmäisen kerran vasta puolen päivänä aikaan!
Ruokailu veti muutenkin kunnon remontit, olen sellainen mussuttaja ollut normaalisti että iltaisin töiden jälkeen mätän naamariin mitä kaapista löytyy aina siihen saakka kun menen nukkumaan.
Kaikista paras tulos kuitenkin näkyi puntarilla käydessäni, viikon jälkeen olin menettänyt 4kg itsestäni !! :))
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti