perjantai 7. kesäkuuta 2013

Esittelyssä

Tästä se alkaa, kai sitä ensin voisi hieman kertoa allekirjoittaneesta ja projektista josta olisi tarkoitus kertoa toivon mukaan päivittäin - tai vähintään viikottain.

30vuotta täyttävä aina lihavana ollut ja siihen tyytynyt neitokainen .. hmm aina siihen tyytynyt? miten sen nyt ottaa, kun ei ollut koskaan itsekuria katsoa mitä suuhunsa työntää ja miten mässäilee niin ei ne kilot koskaan alkaneet poiskaan karista, ala-asteesta lähtien ylipaino kuulunut elämään ja lopulta siihen vain tuudittautui että "tälläinen mä siten olen".

Pennusta asti koulussakin ylipainosta huomauteltiin mutta ei asiaan kukaan koskaan puuttunut edes terveydenhoitajan tasolla koska verenpaineet ja hemoglobiinit ym verikokeet kertoivat aina hyvää tulosta eikä lääkärit voineet uskoa että tuollaisella ylipainolla noin hyvillä tuloksilla mennään, niinpä sitä vaan reippaana suuhunsa mättöä tungettiin huolehtimatta tulevaisuudesta.

Toki ylipaino tulee myös sukurasitteena mutta sitä en enää edes viitsi käyttää tekosyynä sille että olen mitä olen, itse olen itseni tähän pisteeseen syönyt ja siitä kärsin nyt - mutta elämä meni remonttiin kuukausi sitten, tästä lisää toisessa postauksessa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti