Loppu vuodesta 2012 ja alku vuodesta 2013 voin suhteellisen huonosti, oli paha olo useasti päivässä, päässä heitti, kylmä hiki saattoi iskeä kesken työpäivän, olin väsynyt ja kotona tiuskin ja kiukuttelin kun pahamainen kakara, takaraivossa kyti jo ajatus siitä että ylipainolle pitäisi tehdä jotain koska oma jaksaminen oli muutenkin nollissa eikä mikään kiinnostanut.
Samalla mietin että onpa kumma jos taustalla ei mitään sairautta löydy koska sukurasitteena diabeteskin tulee molemmilta puolilta sukua.
Silti vitkuttelin kuukausi tolkulla edes lääkärille soittoa ja kuvittelin huonon olon menevän yksinään ohitse, lopulta huhtikuun lopulla ajattelin että olipa se sitten syöpää, diabetestä, kolesteroolia tai olipa vika munuaisissa, maksassa tai vaikka pääkopassa niin nyt loppuu pelleilly ja asialle tehdään jotain, niinpä soitin terveyskeskukseen omalla hoitajalle ja pyysin aikaa labraan kokeisiin (todellisuudessa olin jo saanut alkusyksystä 2012 lähetteen labraan mutten muka työkiireiden vuoksi koskaan sinne asti päässyt ... jepjep).
Ihana oma hoitajani uusi nuo lähetteet ja niinpä sitten toukokuun alussa suuntasin sokerirasitukseen ....
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti